Clubkampioenschappen 2010

door | april 5, 2018

Viering 40-jarig jubileum en uitslagen clubkampioenschap

Zaterdag 19 februari 2011 vierde onze club het 40-jarig jubileum in combinatie met het clubkampioenschap 2010.
Het kampioenschap was in de middag en de jubileumviering volgde daarna tegen de avond. De zaal was werkelijk prachtig versierd (bedankt Jos en Jan) en beide commissies (Willem, Johan en Jurgen voor het wedstrijdgedeelte en Jos en Giedo voor het feestgedeelte) waren er ook helemaal klaar voor. Ook deze heren bedankt voor hun inzet! Prima geregeld allemaal.

de prijzen 1

de prijzen 2

Om half 3 waren er 5 jeugdleden en 11 senioren/recreanten startklaar om te beginnen met hun wedstrijden. De spanning was op alle fronten voelbaar en vreugde en teleurstelling waren alom voelbaar na afloop. Rond 5 uur was de prijsuitreiking door de organisatie t.w. Jurgen en Johan. Helaas was bij de junioren Renske ten Veen deze middag niet in de gelegenheid om haar titel verdedigen, in verband met deelname aan een zgn. ranglijsttoernooi in Nijmegen. Ondanks heftige protesten van diverse deelnemers vanwege het gemanipuleerde batje van Jurgen, werden deze door de wedstrijdjury gedecideerd terzijde gelegd en mocht hij gewoon meedoen.

Einduitslagen

de jeugd

prijswinnaars

Junioren Senioren Recreanten
1 Sander Westerveld 1 Jurgen Rensink 1 Karina Hoftijzer-Lammers
2 Ramon Massen 2 Robert Wolsheimer 2 Jan Jolink
3 Julius Bulten 3 Jurien Jolink 3 Edgar Nahuis
4 Aron Rossel 4 Johan Zoetebier 4 Giedo Tenk
5 Harm Ruigrok 5 Jos Ellenkamp 5 Wiebe van der Zee
6 Aad Bal

Inmiddels waren de heren van de NTTB afdeling Gelre, t.w. voorzitter Wim v.d. Burgt en jeugdcompetitieleider André van Rumpt ook gearriveerd. Voorzitter Jan Jolink mocht uit handen vanVan de Burgt een prachtig herdenkingsbord in ontvangst nemen en sprak zijn dank uit aan beide heren. Graag gingen ze in op de uitnodiging van Jolink om ook deel te nemen aan het buffet. Rond half zes werd dit koud en warm buffet gebracht en kon tevens een toast worden uitgebracht op ons 40 jarige jubileum. Het bleef daarna nog lange tijd gezellig.

jan met schaal

Later op de avond werd er door het overgebleven bestuur geëvalueerd en was de conclusie dat het een prachtige dag was geweest met alleen maar hoogtepunten en geen enkele wanklank. We gaan er vanuit dat het volgende jubileum over 10 jaar zeker ook gevierd zal mogen worden. Reflex blijft altijd bestaan, omdat er een harde kern van echte tafeltennisliefhebbers bij ons rondloopt die hier voor zullen zorgen.

de senioren