Clubkampioenschappen 2011

door | april 5, 2018

Kampioenschappen 2011 T.T.V. Reflex senioren, recreanten en jeugd

Op 10 december 2011 om 16.00 uur steeg de spanning ten top in de zaal van tafeltennisvereniging Reflex in Varsseveld. Het was weer tijd voor de jaarlijkse clubkampioenschappen!

De organisatie ditmaal bestaande uit Johan Zoetebier en Jan Jolink had voor de senioren en recreanten een duidelijk schema opgesteld zodat gelijk duidelijk was wie tegen wie moest spelen. Het systeem was gebaseerd op best of 3 voor de recreanten en best of 5 voor de senioren.

Na anderhalf uur bleek dat er een paar grote verrassingen uit de bus zouden komen. De kampioenen van vorig jaar, Jurgen Rensink (senioren) en Karina Hoftijzer (recreanten) moesten dit jaar in rechtstreekse duels de eer laten aan Johan Zoetebier bij de senioren en Jan Jolink (na 11 jaar weer kampioen!!) bij de recreanten. Johan Zoetebier werd tevens algemeen kampioen van de club na winst in een spannende finale op Karina Hoftijzer.

Bij de recreanten deed George Wieggers voor het eerst mee en werd verrassend 3e door zijn prima spel. Kenners binnen de club voorspellen voor hem nu al een finaleplaats voor volgend jaar.

Bij de jeugd was Sander Westerveld wederom te sterk voor de anderen. In de finale won hij met overmacht van Kaj te Wilt. Aron Rossel werd hier derde terwijl Dennis Besseling helaas geblesseerd moest afzeggen. De organisatie bij de jeugd was wederom in vertrouwde handen bij onze trainer Willem Vlaswinkel.

Na afloop werd onder het genot van patat met snacks en een drankje nog lang nagepraat in  onze kantine. Al met al weer een zeer geslaagde dag met veel spelvreugde.

De einduitslagen zijn als volgt:
Jeugd
1. Sander Westerveld