Clubkampioenschappen 2013

door | april 5, 2018

Kampioenschappen 2013 T.T.V. Reflex, Christiaan Wassink nieuwe kampioen senioren/recreanten, Kaj de Wilt prolongeert zijn titel bij de jeugd.

Op 18 december jl. om 20.00 uur was het in de sporthal in Varsseveld weer tijd voor de jaarlijkse clubkampioenschappen van Reflex! Ondanks een fikse teleurstelling voor de organisatie omdat diverse leden om verschillende redenen hadden moeten afzeggen was het enthousiasme onder de leden die wel meededen er niet minder om. Jurgen Rensink deed buiten mededinging bij de senioren 6e klas/recreanten mee omdat de andere 3 leden van de senioren 4e klas afwezig waren.
De organisatie ditmaal bestaande uit Johan Zoetebier en Jan Jolink had voor de senioren 6e klas/recreanten een duidelijk schema opgesteld zodat gelijk duidelijk was wie tegen wie moest spelen. Het systeem was gebaseerd op best of 5.
Na anderhalf uur bleek dat er een grote verrassing dit jaar wel in zat. Christiaan Wassink was met nog 1 ronde te gaan al niet meer in te halen en werd dus de nieuwe kampioen. Cruciaal was zijn wedstrijd tegen de ‘oude’ kampioen Jan Jolink. Deze werd door Christiaan gewonnen met 3-0: 11-9, 11-7 en 11-2. Een duidelijke uitslag en dus een terechte kampioen!
De oude kampioen Jan Jolink werd uiteindelijk 2e.

Christiaan

Christiaan gehuldigd

Bij de jeugd was Kaj te Wilt opnieuw te sterk voor de anderen. Ondanks dat Kaj iedere wedstrijd moest starten met een achterstand in punten liet hij zich niet van de wijs brengen en won al zijn wedstrijden. Tom Hilferink werd in zijn eerste jaar gelijk tweede en Amber de Wilt derde, ook in haar eerste jaar dat ze tafeltennist. Heel knap van beiden!
De organisatie bij de jeugd was in vertrouwde handen bij onze trainer Walter Rouwhorst waarvoor onze dank.

de jeugd

De einduitslagen zijn als volgt:
Jeugd: 1. Kaj te Wilt
2. Tom Hilferink