Reflex 1 – voorjaarscompetitie 2016

door | november 19, 2018

Na de moeilijke najaarscompetitie van 2015 gaat het eerste team van Reflex er vol tegen aan in de vierde klasse. Tijdens de aankomende voorjaarscompetitie zal het zeker niet makkelijk gaan. Reflex 1 komt weer oude en sterke bekenden tegen. Het belooft een mooie, spannende en vooral ook gezellige voorjaarscompetitie te worden !

Alle teamleden hebben er zin en vertrouwen in. De competitie stop heeft lang geduurd.

Bart Janssen, die vorig jaar uitkwam voor Reflex 1, komt dit jaar uit voor Reflex 2. Reflex 2 zal zijn kwaliteiten hard nodig hebben om hun verblijf in de vijfde klasse te garanderen.

Reflex 1 bestaat uit Rob Janssen, Johan Zoetebier, Sander Scheuter en Jurgen Rensink en is uitermate goed geëindigd op de 3e plaats. Zoals verwacht was het een zeer spannende competitie. Bijna iedereen kon van iedereen winnen.

Zo stond Reflex 1 een keer tweede, de week erop stond dit team weer vierde. Het enige constante in het team was de prestatie van Rob. Hij verloor slechts 1 wedstrijd de hele competitie !

De rest van de teamleden wisselden elkaar af. Johan en Sander begonnen heel sterk, maar verloren meer op het eind van de competitie. Jurgen begon heel slecht en krabbelde langzaam op in de laatste wedstrijden.

We kunnen dus rustig zeggen dat de derde plek een goede teamprestatie is en we zijn vol vertrouwen voor de najaarscompetitie 2016 !

Wil je stand en het programma zien, klik dan hier. Kies senioren, Reflex en de 4e klasse. Alle informatie verschijnt  dan op het scherm  !