Jeugduitstapje 2013

Dagje uit naar Kalkar Wunderland met de jeugdleden groot succes!

Op zaterdag 25 mei jl. stonden om 10.00 uur 5 jeugdleden bij de sporthal te trappelen van ongeduld. Het was weer tijd voor ons jaarlijkse uitstapje met de jeugd! Dit keer was, na 4 jaar plezier in Hellendoorn, gekozen voor Kalkar Wunderland waar we in het verleden ook al naar toe gingen en ook altijd goed konden vertoeven.

Het weer werkte ook al mee en rond half elf kwamen we aan. De chauffeurs/begeleiders Jan, Giedo en Alie gingen aan de koffie op het terras aan de Rijn terwijl de kinderen in groepjes meteen het park invlogen. Zo nu en dan kwamen ze even uitrusten en vertellen over wat ze zoal gezien en gedaan hadden. De wildwaterbaan, het reuzenrad, het schommelschip en de ronddraaiende ‘theekopjes’ waren favoriet. Je kon gelijk al zien wie in de wildwaterbaan waren geweest, het water droop er aan alle kanten vanaf. Maar het mocht de pret niet drukken. Ook Giedo ging mee in de theekopjes terwijl Alie de grote zweefmolen in de koeltoren uitprobeerde.Halverwege de dag was iedereen bij elkaar op het terras om patat te eten, drinken te halen en ijsjes naar binnen te werken.

Rond een uur of vier zaten we allemaal weer in de auto’s om terug te keren naar Varsseveld. Daar stonden de ouders al te wachten om hun eigen kind weer mee te nemen. Al met al een dag die zonder problemen is verlopen en waarvan iedereen ten zeerste heeft genoten.

jeugduitstapje 2013 foto 1

jeugduitstapje 2013 foto 2