Dubbeltoernooi 2016

Op Woensdagavond 8 juni vond het dubbelkampioenschap tafeltennis van Reflex plaats.
Om de krachtsverschillen tussen de teams meer in balans te brengen is er gespeeld met voorgift.
Daardoor ontstonden er regelmatig spannende wedstrijden.

Winnaar op deze avond werd het team van Karina/Jurgen.
Vooral “een balletje slaan” was het devies. Maar dat pakte snel fout uit tegen Jan/Johan.
Gelukkig voor Karina/Jurgen werden ze snel wakker na de eerste twee verloren games.
Zo wonnen ze alsnog met 3-2. Dit tot enige teleurstelling van Jan.

Aad/George speelden een puike wedstrijd tegen Karina/Jurgen.
Helaas lukte het net niet de wedstrijd te winnen. Een 3-2 verlies was het resultaat.
Beiden moesten ook het onderspit delven tegen klasse van Rob/Christiaan

Het team van Rob/Christiaan speelde degelijke wedstrijden die met de nodige routine gewonnen werden.

Zo kwam het in de laatste dubbelwedstrijd tot de grote finale tussen Rob/Christiaan en Karina/Jurgen.

Karina/Jurgen waren inmiddels zo in het winnaars ritme gekomen, dat ze ook deze laatste hobbel verrassend konden nemen.
De grote favorieten Rob/Christiaan werden met 3-1 verslagen.

Karina/Jurgen clubkampioen dubbel.

Gefeliciteerd.