Jeugduitstapje 2011

Jaarlijkse jeugduitstapje naar Hellendoorn van 21 mei 2011.

Op zaterdag 21 mei jongstleden was het weer zover: de jeugd van Reflex ging weer op stap voor het jaarlijkse uitje. Het weer was zoals gebruikelijk de laatste jaren fantastisch dus de omstandigheden waren voortreffelijk voor een perfecte dag. Ondanks dat er nog slechts 4 jeugdleden zijn, waarvan Renske helaas niet mee kon, was de stemming er beslist niet minder om. De grotere broer van Sander mocht bij wijze van uitzondering ook mee zodat we toch een even aantal kinderen hadden. Aron was heel erg opgewonden omdat hij deze keer alleen op pad ging zonder ouders, broers en zusje.

jeugduitstapje 2011 1

Ondanks dat de tomtom van Jan hem eventjes in de steek liet waardoor we iets omgereden hebben waren we om 10.30 uur al in het park. De begeleiders Bettine, Jan en Alie gingen aan de koffie en de kinderen waren uiteraard gelijk vertrokken naar de diverse attracties.

Tussen de middag was er patat met een flesje drinken voor allemaal en vlak voordat we naar huis gingen werd er op ijs getrakteerd wat zeer in de smaak viel.

Na een voorspoedige terugreis waren we om 17.30 uur precies terug bij onze zaal en ging een ieder moe maar voldaan naar huis.

Volgend seizoen hopen we meer jeugdleden aangetrokken te hebben na uitvoering van ons aktieplan met onze trainer Willem. De groep is dan ook weer groter, al hebben de 4 die zaterdag mee waren daar geen problemen mee gehad. Die hebben een geslaagde dag achter de rug en zullen volgend jaar vast niet ontbreken.

jeugduitstapje 2011 2

jeugduitstapje 2013