Najaarscompetitie 2017 Reflex 2

Reflex 2 ondergaat ook geen veranderingen ten opzichte van de voorjaarscompetitie 2017. George Wieggers, Karina Hoftijzer, Giedo Tenk, Christiaan Wassink en Jan Jolink gaan proberen de vloek van de eeuwige tweede op te heffen door kampioen te worden in de zesde klasse.

Hier hebben ze ook alle vertrouwen in !

Of dit gaat lukken, zullen de komende wedstrijden uitwijzen.

Deze competitie werd in 2 gedeeltes gespeeld. Na 7 wedstrijden kwamen er 2 nieuwe poules. De bovenste 4 begonnen aan een poule en de onderste 4 hadden ook hun eigen poule. Dit kwam doordat er maar 8 teams in deze klasse mee speelden.

Reflex eindigde in het eerste gedeelte als tweede. Taverdo bleek in de poule veel te sterk voor alle teams en het was al snel bekend dat Taverdo kampioen zou worden. De strijd om de tweede plek tussen Reflex en Dropshot was echter wel spannend.

Een tegenvaller voor dit team was de blessure van Karina, vlak voor de start van het dit seizoen. Een gebroken pols zorgde ervoor dat ze dit seizoen niet in actie kon komen.

Jan, Giedo, George en Christiaan hebben dit seizoen alles gegeven om de vloek van eeuwige tweede op te heffen. In allebei poules werd Reflex tweede na een sportieve en gezellige strijd tegen Dropshot op ruime achterstand op Taverdo.

Misschien wordt de vloek volgend jaar wel opgeheven ? Dan is Karina er weer bij en dit team wordt dan versterkt door Bettine Arentsen.

Klik hier voor de stand, uitslagen en het wedstrijdschema.