Najaarscompetitie 2017 Reflex 1

Bij Reflex 1 zijn er geen bijzonderheden te melden. Dit team gaat op dezelfde voet door als het in het voorjaarsseizoen 2016. In de vierde klasse en met dezelfde personen.

Op woensdag 13 september 2017 begint dit team met de competitie. Zij moeten dan thuis spelen tegen Wehl.

De doelstelling van dit team is om in de vierde klasse te blijven en de teamleden hebben er alle vertrouwen in dat dit wel gaat lukken.

Kan Sander Scheuter de goede lijn van vorig seizoen doorzetten ? Blijft Rob Janssen onverslaanbaar ?  Gaan Johan Zoetebier en Jurgen Rensink een beter seizoen draaien dan het vorig seizoen ? De aankomende wedstrijden zullen het uitwijzen !

Het eerste team van Reflex heeft telkens bovenin meegedraaid en kon tot halverwege de competitie nog aanspraak maken op de eerste plaats.

Tot na de uitwedstrijd in Wehl. De thuiswedstrijd was gewonnen met 7 – 3 en een groot verlies was het verschil tussen meedraaien aan de top of vechten om de tweede plaats.

Dit verlies kwam voor Reflex en wel met 10 – 0 ! Het was een collectieve off day voor Reflex. Niks kon of wou, we hadden net zo goed thuis kunnen blijven ! Hoe zet je de kampioensaspiraties in de ijskast ? Nou, op deze manier !

Na dit verlies was het gat met de koploper SMD te groot om in te halen en zo eindigde Reflex op ruime achterstand op SMD op de tweede plaats.

Sander kon helaas zijn goede lijn van de voorjaarscompetitie 2017 niet voortzetten, maar deze gaat gewoon weer door met zijn goede lijn tijdens de voorjaarscompetitie 2018.

Jurgen en Johan hebben een beter seizoen gedraaid en fijner gespeeld dan de voorjaarscompetitie 2017 en hopen dit door te zetten naar de voorjaarscompetitie 2018.

Rob blijft moeilijk te verslaan, het is maar weinig mensen gelukt en het leek dit seizoen niemand te lukken. In de laatste wedstrijd tegen SMD lukte het Job wel ! In een spannende en zeer mooie 5 setter werd Rob verslagen.

Al met al was het een gezellig en geslaagd seizoen en we zien de voorjaarscompetitie 2018 met vertrouwen tegemoet.

Voor informatie over de gespeelde competitie, zoals uitslagen en het wedstrijdschema, klik hier.