Najaarscompetitie 2016

door | november 19, 2018

In de najaarscompetitie 2016 komt Reflex in dezelfde samenstelling uit als in de voorjaarscompetitie 2016.

Johan Zoetebier, Rob Janssen, Sander Scheuter en Jurgen Rensink gaan dit jaar wel naar andere hoek van Nederland, namelijk de Liemers en Arnhem om daar te spelen.

Reflex 1 heeft de najaarscompetitie 2015 afgesloten op de derde plek in de vierde klasse. Het team, bestaande uit  Rob Janssen, Johan Zoetebier, Sander Scheuter en Jurgen Rensink had op de helft nog zicht op een kampioenschap.  Maar tijdens de tweede helft van de competitie kwam drusus uit Doesburg sterk terug, de treffers uit Arnhem hielden hun uitstekende vorm vast, wat ze ook al in de eerste competitiehelft hadden. Reflex bleek net een maatje te klein en zo eindigde Reflex op een derde plek met 64 punten. De nummer 2, drusus had 65 punten en de kampioenen, de treffers hadden op de eindstreep 71 punten.

De leden van dit team kijken heel fijn terug op een geslaagd seizoen, met mooie spannende wedstrijden en fijne sportieve tegenstanders.

Wil je meer weten over het speelschema, de standen en de uitslagen ? Klik dan hier !

Kies Reflex (V) en de vierde klasse F.