Voorjaarscompetitie 2018

Schitterende ontknoping voorjaarscompetitie voor team TTV Reflex 1: kampioen!

Na een werkelijk ongemeen spannend verlopen laatste competitieronde is het team van Reflex 1, bestaande uit: Sander Scheuter, Johan Zoetebier, Jurgen Rensink en Rob Janssen erin geslaagd kampioen te worden in de 4e klasse, poule D, van de NTTB Gelre.
Nadat Reflex 1 op woensdag 18 april na een 6-4 nederlaag in Wehl het team van Wehl 1 ternauwernood achter zich liet met maar 1 punt minder begon het nagelbijten: op vrijdag 20 april moest de wedstrijd van Vios 2 bij Velp 4 de beslissing brengen. Theoretisch konden deze beide teams nog kampioen worden maar de grootste kans had wel Vios 2. De onderlinge wedstrijden van Reflex tegen Vios waren in het voordeel van Reflex: 1x gewonnen en 1x gelijk. Vios 2 moest met minimaal 7-3 winnen om Reflex alsnog te passeren. Bij een 6-4 overwinning van Vios 2 zou Reflex op basis van de onderlinge resultaten ook nog kampioen worden.
Echter, Vios 2 was niet in staat om Velp 4 te verslaan: de eindstand werd 5-5. Groot was de vreugde in ‘ons’ kamp toen zaterdagmorgen duidelijk werd dat het gelukt was. Eindelijk weer eens een kampioenschap voor TTV Reflex. Het team van Reflex 1 mag het in het najaar gaan proberen in de 3e klasse. Het bestuur feliciteert de leden van het team van harte met deze prestatie! Jurgen en Sander hadden een nogal wisselvallig seizoen en eindigden beiden op 24%. Johan was opnieuw van een constant niveau en behaalde 55%. Groot was daarentegen het aandeel van Rob Janssen in dit kampioenschap: hij won alle 27 wedstrijden en bleef op een score van 100% staan. Ondanks aanbiedingen van andere clubs om naar hun over te stappen gaan we er wel vanuit dat hij Reflex trouw blijft. Ook hij mag het nu een niveau hoger laten zien.
Woensdagavond 25 april werden de leden van het team in de sporthal tijdens de wekelijkse training toegesproken door de voorzitter van Reflex en kregen een fraai boeket bloemen aangereikt door hem en zijn assistente Wilma. Op bijgaande foto van links naar rechts: Johan, Rob, Sander en Jurgen.
Het bestuur wenst het team heel veel succes in de 3e klasse in de najaarscompetitie!

Wil je weten hoe het is gegaan, klik hier !