Schoolsportdag 2013

Schoolsportdag 2013 voor het eerst in de sporthal en toch weer een groot succes voor TTV Reflex !! Op dinsdag 24 september 2013 vond in Varsseveld weer de jaarlijkse schoolsportdag plaats. Op diverse sportlokaties konden leerlingen van de groepen 7 en 8 van de basisscholen uit Varsseveld, Heelweg, Sinderen en Westendorp zich uitleven tijdens de gegeven clinics.

Ook T.T.V. Reflex liet zich opnieuw van haar beste kant zien. Om 8 uur waren trainer Walter Rouwhorst, bestuursleden Jurgen, Jan en Giedo, lid Karina en 2 stagiares van het Graafschapcollege reeds aanwezig om de kantine te ontruimen en alles klaar te zetten voor de ontvangst van de leerlingen van de groepen 7.

Om 9 uur kwam de eerste gemixte groep van rond de 25 leerlingen van diverse scholen dolenthousiast binnenstormen en na een korte inleiding van trainer Walter werd een heel apart circuit van 5 spellen, het Table Stars circuit genaamd, afgewerkt. De laatste 10 minuten werd het bekende spel ‘rond de tafel’ gespeeld wat altijd weer een succes is.

Na 1,5 uur werd er gewisseld en kwam er een nieuwe groep, dit ging in totaal 4 keer die dag zo met om 11.30 uur wel een half uurtje pauze. Daar waren trainer en begeleiders op dat moment ook wel even aan toe. De organisatie trakteerde op soep, koffie en thee met daarbij heerlijke belegde broodjes, dit was nieuw waarvoor nog onze hartelijke dank!

In totaal zijn er op deze dag maar liefst 100 kinderen bezig geweest met de prachtige tafeltennissport. Na afloop van elke clinic werden de flyers die nog beschikbaar waren van onze zomeraktie door de kinderen bijna bij Jan uit de handen gerukt. T.T.V. Reflex heeft hier weer veel energie in gestoken maar ook al veel voor terug gekregen. We hebben intussen 2 nieuwe jeugdleden kunnen noteren terwijl diverse kinderen op de trainingsavond de tafeltennissport hebben geprobeerd.

Mocht T.T.V. Reflex volgend jaar opnieuw gevraagd worden om deel te nemen dan zullen wij dat zeker niet nalaten.