Succesvol dubbeltoernooi tafeltennisvereniging Reflex 2018

Woensdag 13 juni 2018 hebben 9 leden van Reflex deelgenomen aan het jaarlijkse dubbeltoernooi.

Vooraf werd iedereen geïnformeerd over de opzet van de avond: dubbelspel spelen met meerdere partners en op het eind afgerekend worden op je individuele prestaties.
Ook is er geëxperimenteerd met het per game wisselen van een gewone telling naar een telling met voorgift en omgekeerd. Dat was even wennen voor de deelnemers. Je hoorde ze letterlijk rekenen hoe het in elkaar zat. Dus niet alleen een avondje tafeltennissen, maar ook partnerruil en koppie erbij om de voorgiften te berekenen.

Het verloop van de wedstrijden was heel gezellig. Veel lachen, soms teleurgesteld, maar de stemming was goed. De partnerruil werd door iedereen gewaardeerd.
Grappig effect was dat de nieuwe opzet er ook voor zorgde dat niemand van de deelnemers echt volgde wat de actuele stand was.
Toch zaten er op de ereplaatsen geen verrassingen. De wirwar van de nieuwe opzet kon ook deze avond weer niet voorkomen dat Rob Janssen opnieuw de hoofdprijs ging opstrijken. Maar deze keer moest hij die plek echter delen met Johan Zoetebier.
Op de verrassende derde plek kwam Jan Jolink.
Gedeeld 4e werden George en Jurgen
Gedeeld 5e werden Karina en Giedo
De 6e plaats was voor Wilma
Laatste, maar niet minder gelukkig werd Bettine.

Jan Jolink feliciteerde, geïnterrumpeerd door Giedo, de deelnemers en reikte met gulle hand de twee hoofdprijzen uit.