Taverdo wintertoernooi 2018

Op 4 februari was het weer tijd voor de tweede versie van het Taverdo Wintertoernooi.

Van Reflex deden de volgende leden mee, Johan Zoetebier, Rob Janssen, Christiaan Wassink en Jurgen Rensink.

Het was een zeer goed georganiseerde dag en zeer gezellig. Allemaal oude bekenden die elkaar ook vaak treffen in de competitie, spelen op deze dag tegen mekaar. Tussen de wedstrijden werd er ook bijgepraat onder het genot van spannende wedstrijden om naar te kijken.

Rob werd eerste in de A1 poule en ging door naar de kwartfinale. In een spannende wedstrijd verloor hij met 1 – 2 van een zeer sterk spelende Wim Goossens.

Jurgen had ook een goede dag en werd derde in zijn poule. Ook hij strandde in de kwartfinales en het toernooi zat er toen voor Rob en Jurgen op

De verassing van Reflex was wel Christiaan Wassink. Normaal speelt hij in de 6e klasse en hij was ingedeeld in een poule met 4e en 5e klassers. Hij deed het geweldig !

Christiaan ging net niet door. De nummers 2 t/m 5 hadden allemaal 6 punten en onderling resultaat en het aantal gemaakte punten moest uitsluitsel brengen wie door was. Helaas werd Christiaan 5e en zat het toernooi ook voor hem erop. Een memorabele partij van Christiaan was tegen Marvin van SMD. Marvin speelt 2e klasse en hij won gewoon met 2 – 0 van Marvin !

Normaal gesproken slaat Jurgen een balletje, maar deze keer deed dat Johan. Hij kon geen potten breken en ging niet door naar de kwartfinales.

Al met al kunnen we terugkijken op een zeer gezellige en sportieve dag !

Wij willen Taverdo bedanken voor de goede organisatie, niet alleen het tafeltennisgedeelte, maar ook voor de inwendige was zeer goed gezorgd !

Voor een uitgebreid verslag met alle uitslagen, geschreven door Remi Menting van Taverdo, klik hier.