Voorjaarscompetitie 2016

door | november 19, 2018

Dit jaar bestaat het combinatieteam van Reflex en Atak uit Tom Hilferink, Jelle Helmink en Bram Rutgers. Een goede combinatie met zijn drieën, zoals vorig jaar is gebleken.

Vorig jaar voor het eerst in de vierde klasse, na een dik verdiend kampioenschap in de vijfde klasse. Deze plek hebben ze vast weten te houden en zodoende komt de jeugd van Reflex en Atak weer uit in de vierde klasse.

Goed om te zien was dat de Tom, Jelle en Bram een goed team waren. Ze speelden met plezier en waren een voorbeeld van hoe Reflex zich wil laten zien. Respectvol en sportief  in de wedstrijden en gezellig met de tegenstanders. Dit seizoen eindigde ze als 5e.

Het is nog onduidelijk of Reflex en Atak voldoende jeugdleden hebben om een team uit te laten komen bij de jeugd in de najaarscompetitie 2016.

Wil je stand en het programma zien, klik dan hier. Kies jeugd, Atak en de 4e klasse. Alle informatie verschijnt  dan op het scherm  !