Wiltschut 2016 – team 2

Het tweede team van Reflex deed ook mee met de Wiltschut competitie en dit niet zonder succes. De eerste wedstrijd op woensdag 11 mei 2016 werd verloren met 1 – 8. De stand is wel geflatteerd. Er waren mooie, spannende wedstrijden.

Door omstandigheden moest Reflex 2 op vrijdag 20 mei 2016 met 2 mensen afreizen naar Slagvaardig in Rheden.

Maar hier werd een prestatie van formaat neergezet door Christiaan, die de laatste tijd zeer goed aan het spelen is en Bart. Hij gaat aan het eind van het seizoen naar Hercules en kan daar groeien. Zijn spel gaat met sprongen vooruit.

Deze wedstrijd werd met  5 – 4 gewonnen door Reflex 2! Volgens Christiaan had Bart nog nooit zo goed gespeeld. Christiaan was lekker bezig de tegenstander gek te maken door alles te blokken en af en toe een geluks bal.

Na 2 poule wedstrijden konden alle teams nog door in deze poule.

De  derde wedstrijd op woensdag 1 juni 2016 tegen Grol was dus een zeer spannende wedstrijd en deze wedstrijd was ook een prooi voor Reflex.

Bart speelde zeer goed met vlagen, Christiaan was weer de oude “muur” en Jan was ook ouderwets op dreef. Met zijn drieën kregen ze het voor mekaar om de overwinning binnen te halen.

Dit bleek echter net niet voldoende om door te gaan naar de volgende ronde. Vier punten minder dan de koploper van de poule had Reflex 2 en eindigde als derde in de poule, dus niet door.

Al met al kunnen we wel zeggen dat de deelname een succes was. Het was gezellig, sportief en Reflex 2 was bijna door !

Eventuele deelname zullen we zeker overwegen volgend jaar.