Worstenactie 2016 groot succes !

Zaterdag de 22 oktober 2016 gingen rond 10 uur een 4-tal teams, bestaande uit leden van TTV Reflex op pad om voor het 3e achtereenvolgende jaar worst aan de man of vrouw te brengen in Varsseveld.

Na de koffie met koek werden de stratenplannen uitgedeeld en gingen Jurgen, Johan, Sander, Wilma, George, Giedo, Christiaan en Jan de verschillende wijken in.

Om een uur of 2 waren Sander en Jan, die vorig jaar als laatste klaar waren, als eersten al terug op de Sperwerhof bij Jan thuis.
Hun 2 kratten waren al vroeg leeg door een aangepaste verkooptactiek!

Rond 3 uur was iedereen terug en alle 460 worsten verkocht! We hadden er 600 gekocht maar binnen de club waren voor de actie al 140 worsten besteld. Die hoefden we die zaterdag al niet meer te verkopen, geweldig!

We hebben met z’n allen nog wat gedronken en nagepraat waarna Jurgen en Jan alles gingen tellen en de opbrengst uitrekenen. Die was zelfs nog weer iets groter dan vorig jaar.

We willen iedereen die hetzij worsten heeft gekocht hetzij heeft meegelopen heel hartelijk bedanken voor de afname en inzet!

Eet smakelijk !

worst
Om een indruk te geven hoe belangrijk deze actie inmiddels voor ons geworden is: van de opbrengst zitten we een jaar lang gratis in de sporthal!