Digitale Bekerkast

De wisselbekers en andere aanverwante artikelen van Reflex zaten lang in een doos in de kelder van de sporthal. Dit omdat de kasten in de weg hingen tijdens de verbouwing van de entree van de sporthal.

Maar goed nieuws ! De verbouwing is klaar en alles staat weer tentoon gesteld vanaf 4 februari 2016 in de bekerkast bij de ingang van het zwembad.

De bekerkast is gevuld met de al genoemde wisselbekers van de clubkampioenschappen en enkele interessante artikelen die betrekking hebben tot de vereniging en tafeltennis in het algemeen.

Een oud kwartetspel van de NTTB, een boekje over tafeltennis uit 1968. Dit afgewisseld met enkele artikelen die staan voor belangrijke momenten in de geschiedenis van de tafeltennisvereniging.

Een uniek oud vaantje van de oprichting van de club, een foto van de opening in 1990 van de zaal aan de hovenstraat waar we tot 2013  met plezier getafeltennist hebben, de jubileumborden van de NTTB voor het 25 en 40 jarig bestaan van de club en met de daarbij behorende cadeau’s aan de leden tijdens de jubilea, een mok bij het 30 jarig jubileum en een beeldje speciaal gemaakt voor het 40 jarig jubileum. Uiteraard ontbreken ook het batje en de tafeltennis bal niet.

Wil je de bekerkast een keer in het echt zien, kom naar de sporthal !