Competitiestart voorjaar 2019 voor Reflex 1 en 2 met wisselende resultaten

Op woensdag 30 januari 2019 begon de competitie voor Reflex 1 en 2.

Reflex 1 moest starten tegen odion, de nummer 2 van het kampioenschap vorig jaar. Een sterke tegenstander en de heren van Reflex 1 wisten dat ze het moeilijk zouden krijgen.

En ze kregen het moeilijk. De wedstrijd werd verloren met 2 – 8. Sander en Jurgen wisten geen wedstrijd te winnen. Ook de dubbel werd verloren.

Rob redde de eer voor Reflex door 2 partijen te winnen en maakte van de einduitslag 2 – 8.

Het zal zwaar worden voor Reflex 1 om in de derde klasse te blijven.

Hoe anders ging het Reflex 2.  Zij wonnen met 10 – 0 van Vios. Helaas was Vios met 2 personen. Maar het getoonde spel van Karina, Jan en George bieden veel perspectief voor de competitie.

Ook de tweede wedstrijd van Reflex 2  werd gewonnen!  Deze keer moest Reflex 2 tegen dropshot. Deze wedstrijd werd in het voordeel van Reflex beslist met 7 – 3.

Zou de vloek van de eeuwige tweede kunnen worden opgeheven en er een kampioenschap in zitten? Na 2 wedstrijden staat dit team gedeelde eerste met 17 punten.

Reflex 1 moet de tweede wedstrijd tegen Grol op woensdag 20 februari en er moeten wel punten worden gepakt.

Zou het Reflex 1 lukken om in de derde klasse te blijven ? Kan Reflex 2 kampioen worden in de 6e klasse ?

We wachten af! Wat wel zeker is dat het een spannend seizoen gaat worden voor beide teams.

Voor meer informatie betreffende de standen, klik hier.

Kies voorjaarscompetitie, senioren en dan het de betreffende klasse.