Avond van Reflex 2014

Op 20 september 2014 waren bijna alle leden om 20.00 uur bij huize Zoetebier gearriveerd voor een de avond van Reflex. Wij willen Johan en Trudy hartelijk bedanken dat wij de avond van Reflex hier mogen houden !

Na de de koffie en de koeken was het tijd voor de tafeltennis quiz. Alle leden kregen 20 vragen voorgeschoteld door quizleider Jurgen Rensink.

De vragen begonnen makkelijk en werden steeds moeilijker. Volgens de leden waren de vragen vanaf het begin al moeilijk. Hier was de quiz leider het uiteraard niet mee eens. Na 10 vragen was een pauze en tijd voor een drankje.

Ook kwam de cynische opmerking tegen de quiz leider, “je hebt zeker veel voorpret gehad met het bedenken van de vragen en de reacties die deze vragen zouden opwekken” . Dit was zeker het geval !

Na de pauze gingen we verder met de quiz en de vragen bleken inderdaad moeilijker te worden. Dit kon je wel uitmaken uit de reacties op de vragen van de quiz.

Het mooiste moest nog komen. Iedereen moest de antwoorden van iemand anders nakijken. Ook bij de nakijk ronde waren de opmerkingen over een weer lekker aanwezig.

Aan het eind van de quiz bleek George de winnaar. Hij had 8 vragen van de 20 goed en mocht hiervoor een prijs in ontvangst nemen.

Na deze formaliteiten was het tijd voor een hapje en drankje. Dit was zeer goed geregeld door Giedo Tenk.

Het bleef nog lang gezellig bij huize Zoetebier en de organisatie kon terugkijken op een zeer geslaagde avond.

Wilt u zelf oordelen of de quiz moeilijk was, dan kunt u deze ook zelf maken. Hieronder staat de quiz :

tafeltennis quiz

Bijgaand treft u ook de antwoorden :

de antwoorden

Wij wensen u veel plezier en succes met het maken van de quiz !