Jeugduitstapje 2016

Zaterdagmorgen 25 juni om 9.30 uur waren onze laatste 4 jeugdleden, Arnoud, Ries, Tom en Jurre er helemaal klaar voor: het jaarlijkse dagje uit naar een pretpark kon beginnen!

Dit jaar hadden we er voor gekozen om weer eens naar Hellendoorn te gaan, na vorig jaar Wunderland Kalkar en het jaar daarvoor Slagharen te hebben bezocht. Met 2 auto’s en begeleiders Jurgen, Jan en Alie kwamen we zonder problemen rond 10.45 uur aan in het park.

Meteen gingen de jongens uiteraard de boel verkennen terwijl Jurgen, Jan en Alie aan de koffie gingen. Ieder uur kwamen ze even terug naar onze vaste plek om verslag uit te brengen. Jurgen en Jan zijn nog 2 keer mee geweest in de wildwaterbaan en Jurgen is ook nog de rioolrat met ze ingegaan. Rond een uur of twee gingen Jurgen en Jan voor iedereen namens Reflex patat halen. Dat viel in zeer goede aarde mogen we wel zeggen. Het is ook de laatste keer dat we dit organiseerden dus dan mag dat wel een keer.

Het mooiste wat wij als bestuur constateerden was dat ze met z’n vieren de hele dag samen op pad zijn geweest in het park. Er is geen wanklank gevallen en dat deed ons erg goed. Tussen de oudste en de jongste zitten namelijk wel 4 jaren van leeftijdsverschil maar dat maakte niks uit, ze deden alles samen.

Zo rond half 4 was het weer verzamelen geblazen en heeft Alie bij de uitgang nog een paar leuke foto’s gemaakt van de jeugdleden met het bestuur als mooie herinnering. Om 17.00 uur ging een ieder voldaan naar huis.

Door het opheffen van onze jeugdafdeling en het vertrek van onze trainer Walter valt er wel een gat in ons programma voor het nieuwe seizoen maar we teren in de toekomst op de herinneringen aan onder andere de dagen dat we bijvoorbeeld dit altijd deden met de jeugd, al meer dan 10 jaar nu!

Het bestuur,

Jan Jolink en Jurgen Rensink