Voorjaarscompetitie 2018

Reflex 2 opnieuw de constante factor: weer de tweede plek!

Reflex 2 bestaat dit seizoen uit 6 personen. Vorig jaar waren dit nog 5 personen.

Bettine Arentsen komt dit team versterken. Bettine is oud lid en heeft besloten mee te spelen met de competitie.

Welkom terug, Bettine en veel plezier en succes gewenst !

Reflex 2 bestaat uit de volgende personen, Giedo Tenk, Jan Jolink, Karina, Hoftijzer, George Wieggers, Christiaan Wassink en de al genoemde Bettine Arentsen.

Wil je weten hoe dit is gegaan, klik dan hier.

Als je niet beter wist zou je zeggen dat het tweede team van TTV Reflex een abonnement heeft op de tweede plek in de competitie in de zesde klasse. Want opnieuw slaagde het team er net niet in om kampioen te worden, in tegenstelling tot ons eerste team. Het tweede team bestond dit voorjaar uit: Karina Hoftijzer, George Wieggers, Christiaan Wassink, Giedo Tenk, Jan Jolink en Bettine Arentsen.
Tot op de laatste dag kon het nog gebeuren maar dan moest er wel met 7-3 gewonnen van koploper DSV Relax in het hol van de leeuw: in Didam. Dit bleek teveel gevraagd voor Karina, Christiaan en George, ze verloren eervol met 6-4 en daardoor werd DSV Relax de terechte kampioen.
George en Christiaan eindigden beiden op 67%, Karina op 71% en Jan op 83%. Daarbij dient vermeld te worden dat Jan ook maar 6 wedstrijden heeft gespeeld en Karina deze keer helaas haar gebruikelijke topniveau niet kon waarmaken. ‘Coming man’ George speelde 9 keer mee terwijl Christiaan en Karina 24 wedstrijden aantraden. Door privé-omstandigheden kwam Giedo helaas helemaal niet in actie. Nieuwkomer Bettine kon op dit niveau nog geen rol van betekenis spelen maar is er ook heel lang uit geweest.
Helaas heeft Christiaan besloten om er een punt achter te zetten wegens gezondheidsproblemen. Hij stopt helemaal met tafeltennis aan het eind van dit seizoen. Een gevoelige aderlating voor het 2e team dat verder intact blijft en het in de najaarscompetitie opnieuw gaat proberen. Het zal toch een keertje moeten lukken om nog eens in de 5e klasse uit te komen! Het bestuur wenst het team opnieuw heel veel succes!
10-5-2018 Jan Jolink