Najaarscompetitie 2020 van start gegaan.

De najaarscompetitie 2020 is van start gegaan. Ten tijde van dit bericht heeft Reflex 1 er al wedstrijden op zitten.

Reflex 1 speelt in deze competitie in de vijfde klasse met Rob Janssen, Johan Zoetebier, Karina Hoftijzer, Christiaan Wassink en Jan Jolink. Giedo Tenk, die vorig jaar nog competitie speelde, is gestopt omdat werk en competitie niet meer samen kunnen gaan.

Het doel van Reflex is kampioen worden en ze zijn voortvarend van start gegaan!  Na 2 wedstrijden staan ze op de eerste plek met 1 punt voorsprong op Dropshot.

De eerste 2 in de poule gaan promoveren naar de vierde klasse.

Rob en Johan moeten in staat zijn om veel punten te pakken. Karina, Christiaan en Jan zullen hopelijk veel spannende partijen spelen (en punten) pakken voor Reflex.

Kunnen Rob en Johan de druk aan ? Hoeveel punten pakken Karina, Christiaan en Jan ? Is dit voldoende voor een promotie ?

De tijd zal het leren!

Wil je weten hoe het ervoor staat, klik dan hier.