Start Najaarscompetitie 2018 Reflex 1

Na het kampioenschap in de vierde klasse, vorig seizoen, komt Reflex  uit in de derde klasse. Dit team heeft al een keer in de derde klasse gespeeld, maar dat is wel zeer lang geleden.

Ten tijde van dit bericht verschijnt, is de competitie al 3 wedstrijden oud en het is zeer spannend.

Reflex is de competitie goed begonnen. Met een winst tegen SMD, een verlies van Hercules en een gelijkspel tegen Atak kan het alle kanten nog op. Niks is nog zeker!

Op 100 procent spelen is er voor Rob niet meer bij. Er staan al enkele verliespartijen op zijn naam. Maar het plezier is niet minder!

Sander speelt zeer sterk en heeft al verscheidene winstpartijen op zijn naam staan. Dit is mooi om te zien!

Jurgen is van batje veranderd na de laatste versie van de wiltschutcompetitie en is weer terug bij zijn noppen en dit lijkt goed uit te pakken. Het spel is beter dan vorig seizoen en dit uit zich in al enkele gewonnen partijen.

Johan is nog te weinig in actie geweest deze competitie (1 wedstrijd) om een goed beeld te vormen. Maar als hij net zo als vorig speelt, komen er vast wel winstpartijen.

Reflex gaat deze competitie in met frisse moed, speelt vrij en hoopt in deze klasse te kunnen blijven.

Of dat lukt ?

Wil je weten hoe Reflex vergaat in de derde klasse, klik dan hier.

Kies Reflex en dan de derde klasse. Hier vindt u de informatie van de competitie.