Najaarscompetie 2015

door | juli 24, 2023

Ook dit seizoen is er weer sprake van een combinatieteam met leden van Atak. Het team wat vorig jaar in een zeer spannende strijd kampioen werd, komt dit jaar uit in de 4e klasse.

Het team kent bekende gezichten, aangevuld met nieuwe gezichten. Tjalle, Jelle en Tom zijn weer van de partij. Welkom heten we Bhram en Bram.

Sportiviteit en plezier staat voorop bij Reflex en Atak en dat heeft dit team uitgedragen deze competitie. Achter tafel wordt er fanatiek getafeltennist, elkaar aanwijzingen geven en tussen de wedstrijden door word er schik met mekaar gemaakt. Het is een hecht team aan het worden en dat is mooi om te zien.

Dit jaar kwamen ze voor het eerst uit in de vierde klasse en ze hebben het heel goed gedaan. Aan het eind van de competitie stonden ze op de vijfde plek.

Na de winterstop gaan we gewoon door in de 4e klasse !

Wil je het stand en het programma zien, klik dan hier. Kies Atak, jeugd en de vierde klasse en je ziet alle informatie op het scherm.