Reflex 1 en 2 uitgeschakeld in de wiltschut competitie 2017

Het is beide teams van Reflex niet gelukt om een ronde door te komen in de wiltschut competitie.

Reflex 1, bestaande uit Rob Janssen, Giedo Tenk, George Wieggers en Sander Scheuter hadden een overwinning nodig in de derde wedstrijd, maar deze werd verloren met 7 – 2.

Reflex 1, bestaande uit Karina Hoftijzer, Jurgen Rensink, Christiaan Wassink en Johan Zoetebier zijn eveneens ook niet door naar de tweede ronde. Wel zijn er goede knokpartijen achter tafel uitgevochten en is er met veel passie en plezier gespeeld.

Al met was de deelname wel een succes, want veel mensen hebben nog het seizoen iets kunnen verlengen met wedstrijden tegen tegenstanders die je normaal niet tegenkomt en dit gaf zoals elk jaar verrassende uitslagen.

Volgend jaar zullen we zeker weer meedoen en misschien komen we dan wel een ronde verder !