Reflex bedankt Atak voor de samenwerking bij de jeugd

Jan Jolink en Jurgen Rensink zijn op dinsdag 5 juli 2016 naar de laatste training van Atak geweest om Atak, Herwin en Rutger te bedanken voor de fijne samenwerking met de jeugd.

Dit deden ze elk jaar, maar deze keer was wel speciaal. Want het was de laatste keer dat Atak en Herwin een envelop met inhoud mochten ontvangen. De samenwerking moet gedwongen stoppen wegens te weinig jeugdleden en daar mee houdt het combinatieteam van Reflex en Atak te bestaan.

Herwin heeft de jeugd met competitiewedstrijden begeleidt, schema’s gemaakt en verdere regelzaken. Rutger heeft het administratieve gedeelte voor zijn rekening genomen. Jan en Jurgen zijn met de jeugd op pad geweest naar thuiswedstrijden in Aalten en ook naar uitwedstrijden. Iedereen heeft dit met veel plezier gedaan.

Deze keer brachten Jan en Jurgen naast de enveloppen ook een beeldje mee met een tafeltennisser met de tekst “bedankt voor de samenwerking”

Een mooi symbool voor de fijne samenwerking !

We willen Atak, Rutger en Herwin bedanken voor deze samenwerking !

Rutger, Jan, Herwin en Jurgen