Schoolsportdag 2015 in de sporthal opnieuw goede reclame voor TTV Reflex !!

Op dinsdag 29 september 2015 vond  in Varsseveld weer de jaarlijkse schoolsportdag plaats.

Op diverse sportlocaties konden leerlingen van de groepen 7 en 8 van de basisscholen uit Varsseveld, Heelweg, Sinderen en Westendorp zich uitleven tijdens de te geven clinics.

Ook T.T.V. Reflex liet zich opnieuw van haar beste kant zien. Rond 8 uur waren trainer Walter Rouwhorst, bestuursleden  Jan en Giedo,  leden George en Ingeborg en stagiaire Jamie  van het Graafschap-college aanwezig om alles klaar te zetten voor de ontvangst van de leerlingen van de groepen 7 en 8.

Om 9 uur kwam de eerste gemixte groep van rond de 20 leerlingen van diverse scholen enthousiast binnenstormen en na een korte inleiding van onze trainer Walter werd een circuit van 5 spellen, allemaal gebaseerd op de beginselen van het tafeltennis, het Table Stars circuit genaamd, afgewerkt.

Na een uur en een kwartier werd er gewisseld en kwam er een nieuwe groep, dit ging in totaal 4 keer die dag zo met om 11.30 uur wel een half uurtje pauze. Daar waren trainer en begeleiders op dat moment ook wel even aan toe. De organisatie trakteerde op koffie en thee en de zelf meegebrachte lunchpakketten waren ook al snel op!

Om 12.00 uur werd het programma voortgezet met de volgende 2 clinics. Om 14.30 uur was alles afgelopen.

In totaal zijn er op deze dag maar liefst 75 kinderen bezig geweest met de prachtige tafeltennissport.

Na afloop van elke clinic werden de flyers die nog beschikbaar waren van onze zomeractie door Walter aan iedereen die belangstelling had uitgedeeld.

T.T.V. Reflex heeft hier weer veel energie in gestoken maar ook veel voor teruggekregen gezien het enthousiasme dat de kinderen bijna allemaal lieten zien.  Wie weet wat dit nog meer oplevert…………………….

Mocht T.T.V. Reflex volgend jaar opnieuw gevraagd worden om deel te nemen dan zullen wij dat zeker niet nalaten.

De ladder, voetjes van de vloer !