Reflex 2 – voorjaarscompetitie 2016

door | november 19, 2018

Nadat het tweede team van Reflex vorig 4 punten tekort kwam voor een kampioenschap, leek het erop dat Reflex 2 in de zesde klasse zou uitkomen.

Echter, er was een plek vrij in de vijfde klasse en deze mocht Reflex 2 innemen. Qua punten aantal en historie (twee keer achter mekaar tweede met een zeer groot aantal punten) heeft Reflex 2 hier zeker recht op.

Het team is versterkt met Bart Janssen uit het eerste team en het zal deze versterking zeker nodig hebben. Het bestaat nu uit de al genoemde Bart Janssen, Christiaan Wassink, Giedo Tenk en Jan Jolink.

Het zal een niet makkelijk worden om in de 5e klasse te blijven en dit helaas niet gelukt.

De wedstrijden werden verloren, meestal met duidelijke cijfers. Maar deze cijfers weerspiegelden niet de wedstrijd.

Veel wedstrijden werden verloren in 5 sets en ze ontvingen veel complimenten van de tegenstanders voor het getoonde spel en strijd. Maar dit was helaas niet voldoende om in de 5e klasse te blijven.

Volgend jaar komt Reflex 2 weer uit in de 6e klasse en gaat weer voor een kampioenschap.

Volgend seizoen vertrekt Bart Jansen, hij gaat dichterbij huis spelen bij Hercules. Wij wensen hem veel succes verder !

Een opvolger voor Bart heeft zich al aangemeld. George Wieggers, een recreant die voor verassingen kan zorgen ! Wij wensen George veel plezier en succes bij Reflex 2 !

Wil je stand en het programma zien, klik dan hier. Kies senioren, Reflex en de 5e klasse. Alle informatie verschijnt  dan op het scherm  !