Worstenactie 2015

Zaterdag 24 oktober 2015 zijn 10 leden van Reflex langs de deuren gegaan om worsten te verkopen. Dit om extra geld te genereren voor de club.

Het geld wat Reflex hiermee verdiend, kan Reflex zeer goed gebruiken, zeker nu het subsidiebeleid van de gemeente versoberd wordt in de komende jaren.

Dit is het 2e jaar dat de Reflex deze actie organiseert, en dat was goed te zien.

140 worsten waren al verkocht onder de leden, die al wisten hoe lekker de worst was.

gereserveerde worsten

De overige worsten lagen klaar, alle verkoopteams waren bekend, het stratenplan was aangepast, trolley’s en portefeuille’s  stonden klaar en het belangrijkste, de koffie met koeken stonden ook klaar !

de verkoopwaar

Achter de schermen was al heel veel werk verricht door Jan en Alie Jolink en daar is Reflex hun zeer dankbaar voor.

Na de koffie en instructies gingen de verkoopteams op pad en met succes !

eerst beginnen met koffie

Om 10.00 uur zijn we start gegaan en rond 14.15 uur waren alle 600 worsten al verkocht.

Het bestuur wil alle mensen bedanken die hebben geholpen met deze actie en natuurlijk ook de mensen die worsten hebben gekocht of een bijdrage hebben gegeven !

Het verkoopteam

Tot volgend jaar.