Bericht van het bestuur.

Hallo leden en volgers van T.T.V. Reflex!

Allereerst wensen we iedereen een goed en vooral gezond 2020 toe. Vooral het laatste is natuurlijk heel belangrijk. We hopen dat, nadat iedereen die dit wil, is gevaccineerd er na verloop van tijd weer meer mogelijk is. Alles ligt nu stil, zowel de competitie als de training, en dat is voor iedereen flink balen. De sporthal is tot nader order gesloten, versoepelingen zullen nog wel even op zich laten wachten. Misschien kunnen we nog iets van het seizoen maken al is het alleen maar dat er weer getraind kan worden. In het najaar ging dit perfect met inachtneming van de maatregelen. Bijna iedereen was er elke week en kon zijn of haar ei lekker kwijt, geweldig!

Helaas ging de Dag van Reflex uiteindelijk ook niet door en ook de krentenbollenactie hebben we moeten laten vallen evenals de clubkampioenschappen in december. Jammer allemaal maar helaas.

Echter, in 2021 staat er gelijk alweer een nieuw hoogtepunt in de geschiedenis van ons roemruchte clubje op de agenda en wel ons 50-jarig jubileum op 21 februari aanstaande! Het bestuur is achter de schermen al druk bezig met de organisatie maar we kunnen nog geen details geven. Als het zover is horen jullie van ons, de viering bestaat uit 3 delen maar liefst! Over het hele jaar door verdeeld!

Tot zover deze bespiegelingen, zorg dat je gezond blijft en graag tot spoedig ziens!

Het bestuur,

Jan en Jurgen