Clubkampioenschappen 2012

door | april 5, 2018
geschreven door Jan Jolink
Kampioenschappen 2012 T.T.V. Reflex senioren, recreanten en jeugd, titelprolongaties Jan Jolink en Johan Zoetebier.

Op 15 december jl. om 15.00 uur was het in de zaal van tafeltennisvereniging Reflex in Varsseveld weer tijd voor de jaarlijkse clubkampioenschappen! Ondanks een fikse teleurstelling voor de organisatie omdat diverse leden hadden afgezegd was het enthousiasme onder de leden die wel meededen er niet minder om.

De organisatie ditmaal bestaande uit Johan Zoetebier en Jurgen Rensink had voor de senioren 4e klas en de senioren 6e klas + recreanten een duidelijk schema opgesteld zodat gelijk duidelijk was wie tegen wie moest spelen. Het systeem was gebaseerd op best of 3.

Na anderhalf uur bleek dat grote verrassingen er dit jaar niet in zaten. De kampioenen van vorig jaar, Johan Zoetebier bij de senioren 4e klas en Jan Jolink bij de senioren 6e klas + recreanten prolongeerden beiden hun titels. Jurgen Rensink werd algeheel kampioen van de club in de open klasse na gedegen winst op Johan Zoetebier. Johan was nu kansloos terwijl Jurgen in de rest van het toernooi vreemd genoeg geen rol van betekenis kon spelen. Helaas moest Karina Hoftijzer bij de senioren 4 door een blessure verstek laten gaan.

De prijswinnaars bij de jeugd

Alle prijswinnaars bij mekaar.

Bij de jeugd was Kaj te Wilt te sterk voor de anderen. In de finale won hij met overmacht van Arnoud Hartemink die dus als 2e eindigde. Carolien Westerveld werd hier derde terwijl Eline Rossel als 4e en laatste eindigde. Tjalle Munsterman moest helaas door ziekte afzeggen. De organisatie bij de jeugd was in vertrouwde handen bij onze trainer Walter Rouwhorst waarvoor onze dank.

Lekker eten na gedane arbeid !

Na afloop werd onder het genot van patat met snacks en een drankje nog lang nagepraat in  onze kantine. Al met al weer een zeer geslaagde dag met veel spelvreugde. Helaas is hiermee ook een einde gekomen aan het verblijf in onze vertrouwde accommodatie. Vanaf januari spelen we op de woensdagavonden in de verbouwde sporthal Van Pallandt.

De einduitslagen zijn als volgt:
Jeugd:

1. Kaj te Wilt