Jeugduitstapje 2015

Dagje uit naar Kalkar Wunderland met de jeugdleden!

Op zaterdag 23 mei 2015 stonden om 10.00 uur onze 5 jeugdleden bij de sporthal te trappelen van ongeduld. Het was weer tijd voor ons jaarlijkse uitstapje met de jeugd!

Dit keer was, na Slagharen vorig jaar, opnieuw gekozen voor Kalkar Wunderland waar we in het verleden ook al naar toe gingen en ook altijd goed konden vertoeven.

Het weer werkte redelijk mee en rond half elf kwamen we aan. De chauffeurs en begeleiders Jan, Giedo en Alie gingen aan de koffie op het terras aan de Rijn terwijl de kinderen in groepjes meteen het park invlogen. Zo nu en dan kwamen ze even uitrusten en vertellen over wat ze zoal gezien en gedaan hadden. De wildwaterbaan, de achtbaan, het reuzenrad en het piratenschip waren favoriet. Je kon gelijk zien wie in de wildwaterbaan was geweest, het water droop er aan alle kanten vanaf. Maar het mocht de pret niet drukken. Tussendoor was iedereen even terug op het terras om patat te eten, drinken te halen of ijsjes naar binnen te werken.

Rond een uur of vier zaten we allemaal weer in de auto’s om terug te keren naar Varsseveld. Daar stonden de ouders al te wachten om hun eigen kind weer mee te nemen. Al met al een dag die zonder problemen is verlopen en waarvan iedereen ten zeerste heeft genoten.

Jan Jolink, 26 mei 2015