Reflex wint 2e wedstrijd in de Wiltschut competitie 2015 met 5 – 4 van Atak.

Reflex heeft de 2e wedstrijd in de strijd om de Wiltschut beker gewonnen van Atak met 5 – 4. Deze wedstrijd is gespeeld op 19 mei 2015 in Aalten.

Deze keer kwam Reflex uit met Bart Janssen, net terug gekeerd uit Mallorca, Christiaan Wassink, de muur van  Reflex en Sander Scheuter, de vaste waarde van Reflex, woonachtig in Bredevoort.

Het ging de hele avond weer gelijk op. Sander had een zeer goede avond. Hij won alle 3 zijn partijen en wij hopen dat hij deze vorm lang vast houdt.

Bart Janssen speelde zeer goed. Het was niet te zien dat hij een paar weken niet getraind had en won 1 wedstrijd. Tegen Herwin zat er bijna een stunt in, maar Herwin bleek aan het eind van de strijd toch te sterk te zijn.

Christiaan had zijn naam, de muur van Reflex al waargemaakt. In de partijen hiervoor had hij al mooie ballen teruggebracht en de supporters van Reflex en Atak keken graag naar zijn spel waarbij hij zijn tegenstander zich regelmatig liet verbazen over hoe en waarom de bal nu eigenlijk terug kwam.

Deze muur van Reflex, Christiaan Wassink was net zoals in de vorige wedstrijd bepalend of de wedstrijd gewonnen of verloren zou worden.

Het stond 4 – 4 toen Christiaan Wassink de laatste partij moest gaan spelen, net als de vorige keer tegen Grol. Toen lukte het niet. Nu wel ! Christiaan Wassink pakte het laatste punt en zo won Reflex de wedstrijd met 5 – 4.

Door deze overwinning staat Reflex nu eerste in de poule met 9 punten, de treffers staan 2e met 7 punten. Atak staat 3e met 6 punten en Grol staat 4e met 5 punten.

De Treffers en Grol moeten nog een 2e wedstrijd spelen. Reflex en Atak hebben allebei 2 wedstrijden gespeeld.

Vrijdag 22 mei 2015 is de wedstrijd tussen de Treffers en Grol. Hierna wordt duidelijk hoe de zaken ervoor staan en wie hoeveel punten nodig heeft om door te gaan naar de volgende ronde.

Deze punten moeten worden behaald in de laatste speelronde. Reflex komt dan uit tegen de Treffers en Atak speelt tegen Grol.

Spanning alom dus !