Reflex verliest de eerste wedstrijd in de Wiltschut competitie 2015 met 4 – 5

Reflex heeft de eerste wedstrijd verloren in de strijd om de Wiltschutbeker. De wedstrijd tegen Grol werd na een zeer spannend slot verloren met 4 – 5.

Reflex kwam uit met Christiaan, Sander en Johan. Het is fijn om Johan weer pijnvrij te zien tafeltennissen. Dit na een lange periode van een blessure.

Tot het eind eind van de wedstrijd ging het gelijk op. Dan won Grol en dan weer Reflex en zo stond het voor de aanvang van de laatste wedstrijd 4 – 4.

De laatste wedstrijd zou dus uitmaken wie de winnaar zou worden en deze ging tussen Christiaan en Priscilla. Geheel in de stijl van de avond was deze wedstrijd zeer spannend.

Priscilla leek verslagen in de vierde set, maar ze wist heel knap de achterstand om te buigen in een voorsprong en won deze set. Ook de 5e set was een prooi voor haar en dus was Grol de winnaar met 5 – 4.

Al met al was het een gezellige en sportieve avond en de strijd wordt op dinsdag 19 mei in Aalten weer voortgezet.