Dag van Reflex 2022

Afgelopen zaterdag de 15de oktober werden de leden van onze club verwacht in Winterswijk waar dit jaar de Dag van Reflex gevierd werd op de locatie van Kartbaan Winterswijk. Anders dan de naam doet vermoeden is hier van alles te doen naast het karten zelf!

De organisatie, Bettine (die helaas wegens ziekte verstek moest laten gaan) en Karina, had een paar leuke activiteiten op het oog. Maar eerst was er koffie of thee met een soesje om goed te beginnen. Daarna werd de bovenverdieping opgezocht en in teamverband glow-golf gespeeld. Hilariteit alom als de bal weer eens alle kanten opvloog in plaats van in de hole terecht te komen!

Uiteindelijk bleek Giedo van alle deelnemers de minste slagen nodig te hebben gehad, namelijk 30, gedeeld tweede waren Ad en Michiel met 31 slagen terwijl Eástre de derde plaats opeiste met 33 slagen. Voor het gemak gaan we er maar vanuit dat de telling eerlijk verlopen is omdat de regels hier en daar nogal verschillend opgevat werden!

Na de eerste activiteit was het tijd voor een pauze met een drankje en werden 2 keer luxe koude hapjes geserveerd. Dat ging er wel in!

De tweede activiteit was op de benedenverdieping en wel LED bowlen. Er waren 3 banen voor een uur afgehuurd. Nadat er 3 teams gevormd waren vlogen de ballen letterlijk over de banen. Er werd behoorlijk fanatiek gegooid mogen we wel zeggen. De absolute winnaar van alle deelnemers met veruit de meeste punten was Marvin, de vriend van Eástre, met als goede tweede Ronald! Tijdens het bowlen werden schalen met warme hapjes gebracht en drankjes geserveerd en dat viel opnieuw goed in de smaak: alles ging op!

Na afloop van het bowlen was het weer tijd voor een drankje als afsluiting van de dag terwijl ondertussen het bestuur Karina middels een attentie bedankte voor haar inzet om ook deze dag weer te laten slagen. Ook Rob ontving een attentie als dank voor zijn royale sponsorbijdrage voor deze dag. Bettine heeft een dag later van de voorzitter ook een attentie gekregen voor haar inzet. Het was weer een ouderwetse Dag van Reflex. Een traditie inmiddels, dus op naar volgend jaar!