Reflex 1 en 2 staan er goed voor halverwege de competitie

Reflex 1, bestaande uit Rob Janssen, Jurgen Rensink, Christiaan Zoetebier en Sander Scheuter kunnen een goede balans opmaken na 5 wedstrijden in de najaarscompetitie 2016. In een zeer spannende poule staat Reflex 1 halverwege op een gedeelde 2e plaats met 33 punten, samen met Drusus 2. De koploper is binnen handbereik. Dit zijn de treffers 3 uit Arnhem. zij  staan met 2 punten los op 35 punten.

De wedstrijd Treffers 3  – Reflex 1, gehouden op vrijdag 21 augustus 2016, weerspiegelde de competitie. In een spannende wedstrijd waar hard tegen hard werd gespeeld was de einduitslag 5 – 5.

Het kan nog alle kanten op !

Reflex 2 kan ook spreken van een goede competitiestart. Giedo Tenk, Jan Jolink, Christiaan Wassink, Karina Hoftijzer en George Wieggers staan na 5 wedstrijden ook op een tweede plek met 28 punten.. Een kampioenschap zal moeilijk wel moeilijk worden, want de koploper Velp 6 staat al los met 20 punten op 48 punten.

De nieuwkomer, George Wieggers doet het zeer goed, heeft enkele sets gewonnen, maar helaas nog geen wedstrijd. Gezien zijn spel zal dit zeker komen dit seizoen.

Ook deze poule is zeer spannend. Het verschil tussen nummer 5 en nummer 2 is 10 punten. Met nog 5 wedstrijden te gaan, is er nog niks zeker.

Wil je wat meer weten over het speelschema, de stand, de persoonlijke prestaties van de spelers van reflex 1 of reflex 2, klik hier.