Reflex 1 geen kampioen in de 5e klasse, maar promotie verzoek naar de 4e klasse ingediend.

door | februari 22, 2024

De verwachting voorafgaand aan de najaarscompetitie van het 1e team was dat we weer snel zouden promoveren naar de 4e klasse. Helaas liep het toch even anders.

Bijna alle wedstrijden werden met grote cijfers gewonnen. Helaas waren we echter ingedeeld bij de mede degradant uit de 4e klasse, die bovendien weer een beroep konden doen op een belangrijke speler. Dat team van Bredevoort bleek tot 2x toe net een maatje te groot. We verloren de onderlinge wedstrijd 2x met 6-4. Alleen Rob Janssen lukte het opnieuw om iedere tegenstander er onder te houden. Zo bleef hij uiteindelijk op 100% te blijven staan.

Weer een jaartje 5e klasse hoeft wat ons betreft niet, gezien het grote verschil in winstpunten met de andere teams. Inmiddels is ons verzoek om toch te mogen promoveren naar de 4e klasse door de tafeltennisbond gehonoreerd.