Stand van zaken in de voorjaars competitie 2016

De competitie is nu halverwege en het is daarom mooi tijd om de competitie eens te evalueren. Hoe staan we ervoor en wat gaan de resterende wedstrijden ons nog brengen ?

Het combinatieteam van Reflex en Atak  voert een spannende strijd in de onderste regionen met Hercules. Na 4 wedstrijden heeft dit team 9 punten. Hieronder staat echter nog Hercules met 6 punten. Er zijn echter nog 6 wedstrijden te gaan en het is nog niet te zeggen wie deze klasse moet verlaten na deze competitie. Wat we wel kunnen zeggen is dat dit waarschijnlijk nog spannend gaat worden.

Bij de senioren van Reflex 1 kan het ook nog alle kanten op. Dit team staat nu op de vierde plek met 26 punten, maar vlak hieronder staat Zevenaar met 18 op een eventuele degradatieplaats en het is gebleken in deze poule dat iedereen van iedereen kan winnen. Reflex 1 staat nu veilig, maar moet wel vol aan de bak om dit vol te houden.

Voor Reflex 2, het team dat voor het eerst in de vijfde klasse uitkomt, lijkt het moeilijk te worden om in deze klasse te blijven. Zij staan onderaan met 6 punten. De punten tellen uiteindelijk, maar niks meer dan lof over het vertoonde spel van Reflex 2 ! Het aantal is wel geflatteerd. Neem bijvoorbeeld de uitwedstrijd tegen Dropshot. De einduitslag was 10 – 0 voor Dropshot, maar Reflex verloor 5 wedstrijden in 5 setters. Het had een heel andere uitslag kunnen zijn. Het is net niet ! Wij hopen dat deze lijn snel doorbroken wordt.

Voor meer  informatie en standen, klik hier.