Voorjaarscompetitie 2017

door | november 19, 2018

Reflex 2 gaat ook op dezelfde weg door als ze geëindigd in de najaarscompetitie 2016. Met Christiaan Wassink, Giedo Tenk, Jan Jolink, Karina Hoftijzer en George Wieggers in de 6e klasse.

Vorig jaar eindigde dit team op de 2 plaats in de 6e klasse. Dit team speelt in de 6e klasse altijd in de hogere regionen mee. Misschien dit jaar voor een kampioenschap ? We zullen het zien.

Opvallend was de prestatie van George vorig seizoen. Als recreant begonnen en vanaf het najaarsseizoen 2016 uitkomend voor dit team na het vertrek van Bart Janssen.

In het begin speelde hij goed, maar kwamen de punten niet. In het verdere verloop van het najaarsseizoen werd zijn spel beter en kwamen de punten na echte gevechten achter tafel.

De overige teamleden, Christiaan, Giedo, Karina en Jan eindigden hoog in de percentage lijst.

Hopelijk kan dit team deze lijn doorzetten !

En dat deed het !

Dit team eindigde wederom weer als 2e ! In de laatste wedstrijd ging het erom. Reflex moest 7 punten halen tegen ATTV  om het kampioenschap binnen te halen. ATTV had er echter 4 nodig. Ondanks het sterke spel van Karina, Christiaan en Giedo werd het 7 – 3 voor ATTV. Het kampioenschap was ATTV en de 2e plek was voor Reflex.

Reflex 2 heeft dit seizoen weer goed gepresteerd. George, Giedo, Jan, Karina en Christiaan boeken allemaal vooruitgang en krijgen uiteraard ook meer ervaring. Deze ervaring kunnen ze allemaal meenemen naar het volgende seizoen.

Voor meer informatie over standen en uitslagen, klik hier. Kies Reflex (V) en de zesde klasse.