Voorjaarscompetitie 2016 is weer gestart

De voorjaarscompetitie is weer gestart.

Zaterdag 30 januari 2016 was het de beurt aan het combinatieteam van Reflex en Atak en op 3 februari 2016 hebben de senioren van Reflex 1 en 2 de eerste wedstrijd gespeeld.

Dit allemaal met wisselende resultaten. Het combinatieteam verloor met 9 – 1. Tom pakte het enige punt voor dit team.

Bij de senioren verloor Reflex 2 de eerste wedstrijd in de 5e klasse met 9 – 1. Dit is echter een vertekende uitslag! Veel wedstrijden eindigden in 5 setters in het nadeel van Reflex. Het had zo ook 5 – 5  kunnen zijn. Karina pakte het eerste punt in de 5e klasse. Het vertoonde spel van iedereen bij Reflex 2 biedt zeker perspectief voor behoud in de 5e klasse.

Reflex 1 heeft de eerste wedstrijd gewonnen met 6 – 4. Rob en Johan waren verantwoordelijk voor de punten. Rob won alle wedstrijden en Johan was zeer scherp en pakte ook 2 punten. Ook waren ze verantwoordelijk voor de winst in de dubbel en waren ze samen goed voor 6 punten. Jurgen kon geen potten breken en bleef steken op o wedstrijden winst.

Voor meer informatie over de stand en andere uitslagen bij de jeugd of senioren, klik hier.