Reflex 1 – voorjaarscompetitie 2015

door | november 19, 2018

Reflex 1 eindigt als 5e in de voorjaarscompetitie

Het voorjaarsseizoen 2015 leek aan het begin van het seizoen al verloren.

Robert gaf aan te stoppen, Johan was geblesseerd aan zijn rug, Jurgen kon niet vaak in verband met zijn werk. Sander kon ook niet altijd en het wedstrijdschema werkte ook niet mee. Even leek het erop dat dit team op stond te bestaan.

Maar de kansen keerden ! Rob en Bart Janssen, 2 nieuwe leden gaven aan mee te willen spelen, er kwam een ander wedstrijdschema en Reflex 1 kreeg weer goede moed voor de competitie.

Rob Janssen, die 2 keer inviel, viel op door zijn sterke spel, zijn zoon Bart,de junior van het team, altijd aanvallend en verrassend en veel lerend.

Sander Scheuter, die ballen de lichtsnelheid  kan geven. Ze komen niet altijd op tafel, maar is dit het geval, dan is de tegenstander kansloos.

En tot slot Jurgen Rensink, die meestal een balletje slaat, maar tijdens de wedstrijden wel voor de punten gaat. Laat de tegenstander zich maar kapot slaan en fouten maken. lekker terugschuiven en kappen. Geduld hebben.

Deze combinatie van spelers bleek in staat om de competitie af te sluiten op 5e plek in de 4e klasse en zo is Reflex 2 weer verzekerd van een plek in de 4e klasse voor volgend seizoen, terwijl dit aan de start van dit seizoen niet haalbaar leek.

Dit seizoen toch goed afgesloten !