Reflex 2 – voorjaarscompetitie 2015

door | november 19, 2018

Team Reflex 2 overtuigt in voorjaarscompetitie met prima 2e plaats !

Het tweede team van Reflex heeft in de 6e klasse senioren in de voorjaarscompetitie een prima prestatie geleverd!

Het team bestaande uit: Karina Hoftijzer, Christiaan Wassink, Giedo Tenk en

Jan Jolink werd uiteindelijk tweede na een prachtige wedstrijdreeks.

Het team won maar liefst 6 keer, 1x werd gelijkgespeeld en 1x verloren!

Het 4e team van ATAK was uiteindelijk het enige team dat dan toch te sterk bleek.

Na de winst van ATAK 4 op Reflex in Aalten met 7-3 en het 5-5 gelijkspel in Varsseveld in de tweede onderlinge wedstrijd is dit team dus de terechte

kampioen gebleken. De andere 3 teams te weten Grol 5, Bredevoort 4 en Vios 4 eindigden op ruime afstand van ATAK en Reflex als respectievelijk 3e, 4e en 5e.

Christiaan deed met een score van 88% wat er van hem normaal gesproken altijd

verwacht mag worden. Karina draaide verrassend een hele solide competitie en scoorde een prima 71%. Van haar mogen we nog wel het een en ander verwachten in het najaar! Ook Giedo (38%) en Jan (63%) waren qua score prima op dreef en speelden beiden op hun eigen niveau een stuk beter dan in de najaarscompetitie.

Het team gaat in september weer meedoen aan de najaarscompetitie in dezelfde samenstelling. Misschien dit keer een kampioenschap en promotie naar de 5e klasse? Wie zal het zeggen. We blijven er zeker voor gaan!

Jan Jolink

16 juli 2015