Reflex staat met kraam op Varsseveld in beeld 2015

Afgelopen zaterdag de 13e juni heeft TTV Reflex voor het eerst meegedaan aan Varsseveld in Beeld, een jaarlijks evenement rondom het Borchuus waarbij verenigingen, zangkoren, hobbyisten en kunstenaars zich van 11.00 uur tot 16.00 uur kunnen presenteren aan de Varsseveldse bevolking en omstreken.

Om 10.00 uur hebben we onze spullen opgehaald in de sporthal en onze stand ingericht en versierd met ballonnen en lakens en een bord opgehangen met daarop een wervende tekst
voor ons ballenraadspel. Helaas werkte het weer de eerste uren niet mee, het regende.

We mogen wel zeggen dat er redelijke belangstelling was voor onze stand en ook binnen waar getafeltennist kon worden op 2 tafels was de bezetting goed. Ouders met kinderen, kinderen alleen en leden van Reflex hebben menig balletje tegen elkaar geslagen.
Vooral ’s-middags toen het weer opklaarde werd het toch nog behoorlijk druk in het dorp.
Naast de tafels hadden we uiteraard flyers meegenomen en voor alle deelnemende kinderen was er een beloning in de vorm van een, uiteraard blauwe, sleutelhanger met lampje.
Ook dit viel erg in de smaak.

Ook hadden we een vaas bestaande uit 3 etages gevuld met 229 tafeltennisballetjes, er mocht gratis geraden worden hoeveel er in de vaas zaten. Maar liefst 97 mensen hebben hieraan meegedaan!
Tot bijna aan het eind toe stond de eerste deelnemer, Dick Alblas, bovenaan met 226 geraden balletjes. Echter, bij de laatste 6 deelnemers werd hij alsnog voorbijgestreefd door Maartje Bussink met 231 geraden ballen en Corrie van Liere met 230 geraden ballen.
De overheerlijke kersenvlaai met slagroom werd dus uiteindelijk gewonnen door Corrie van Liere die er het dichtste bij zat. Op bijgaande foto wordt deze aan haar overhandigd door voorzitter Jan Jolink.

Tegen 16.00 uur hebben we opgeruimd en alle spullen teruggebracht naar de sporthal.
We hopen uiteraard op respons naar aanleiding van deze actie. Er waren in ieder geval al 2 volwassenen, waarvan 1 oud-lid, die serieuze belangstelling toonden. Maar we zouden het ook fijn vinden als er wat jeugdleden bij zouden komen. Afwachten maar!