Reflex in de Wiltschut competiie 2017

Ook dit jaar doet Reflex weer mee aan de wiltschut competitie.

Dit is een competitie die plaats vindt na de najaarscompetitie.

Je kunt tegen iedereen spelen uit alle klasse’s. Het verschil in niveau wordt opgeheven door een voorsprong of achterstand waar je mee begint. Dit is afhankelijk van wie tegen wie speelt. Het kan zijn dat je met een 9 – 0 voorsprong begint in het uiterste geval, of je start met een 0 – 4 achterstand. Alles kan ! Dit staat allemaal vast in een een beproefde tabel.

Deze wedstrijden bestaan uit negen wedstrijden en er wordt geen dubbel gespeeld. Door dit concept heb je zeer verrassende uitslagen en het is zeer leuk om aan deze competitie mee te doen !

Reflex doet dit jaar mee met 2 teams.

Reflex 1 bestaat uit Giedo, Rob, Sander en George.

Reflex 2 bestaat uit Johan, Karina, Christiaan en Jurgen.

De loting is gedaan door de voorzitter Jan Jolink waar iedereen bij was. Dit was na een training in de kantine. Er kon niet gesjoemeld worden !

Alle leden hebben zin in deze competitie en proberen in elk geval een ronde door te gaan, want dit is nog geen een keer gelukt.