Wiltschut competitie 2024

door | juni 15, 2024

Met de inbreng van nieuwe leden kunnen we voor het eerst met 2 teams deelnemen aan deze competitie.

En het blijft ieder jaar weer een prachtige beleving: spelen tegen zowel tegenstanders die veel sterker zijn, maar je krijgt dan ook voldoende punten mee om “gelijk op” te gaan.

Helaas blijkt de praktijk weer iets lastiger, aangezien de wedstrijden tegen de vakanties aanlopen en opstellingen dan minder makkelijk zijn in te vullen. Leuke bijkomstigheid is dat we op de speelavonden met beide teams tegelijk spelen. Zowel in thuis- als uitwedstrijden. Inmiddels hebben we al twee speelavonden afgewerkt tegen resp. SMD uit Winterswijk en Odion uit Doetinchem.

Tegen SMD speelden we helaas met een man minder in beide teams. Toch zijn de uitslagen niet tegengevallen én de sfeer was weer perfekt.

In de tweede ronde speelden we voltallig thuis tegen Odion. Zowel het 1e als het 2e team wonnen hun wedstrijd met resp. 5-4 en 6-3. Met name het tweede team lijkt daardoor mogelijkheden te hebben om zich te plaatsen voor de volgende ronde. Maar …… dat zullen ze dan moeten klaren met 2 in plaats van 3 spelers. En ….. we hebben er zin in.

Onderstaande nog enkele foto’s van de thuiswedstrijd tegen Odion.

oplus_0