Wiltschut 2016 – team 1

Reflex 1 is ook uitgekomen in de wiltschut competitie 2016.  Het werd weer kort optreden, net als de vorig keer kwam Reflex 1 niet verder dan de poulefase.

De eerste wedstrijd werd thuis gespeeld tegen Etac 80 op woensdag 11 mei 2016. Vol goede moed en met de gedachte dat we wel door zouden kunnen gaan, begonnen we aan de wedstrijd.

Gezellig was het wel, echt de wiltschut sfeer. Lekker een balletje slaan en zien waar het schip strandt. Het strandde bij een 8 – 1 nederlaag !

Rob kon geen potten breken en verloor alle partijen voor het eerst in de competitie. Sander lukte het ook niet om een partij te pakken, maar gelukkig hield Johan de eer hoog voor Reflex en pakte 1 winstpartij waardoor de eindstand 1 – 8 werd.

Na de wedstrijd hebben we nog gezellig nagezeten. Het was heerlijk weer om buiten te zitten.

De volgende wedstrijd op vrijdag 20 mei tegen Slagvaardig ging helaas niet door.

Op woensdag 1 juni was de laatste wedstrijd tegen Atak uit Aalten met oude bekenden. Herwin, Zafir en Tanachai.

Rob had zijn vorm weer te pakken en pakte ook meteen de enige punten voor Reflex deze avond. Jurgen en Johan konden geen potten breken deze avond, maar hebben wel heerlijk gespeeld deze avond. Lekker slaan was het motto en dat hebben ze ook gedaan, maar helaas geen punten.

Deze wedstrijd werd ook uitgebreid nabesproken met zijn allen, en ook weer heerlijk buiten. Al met al een heerlijke sportieve avond !

De wiltschut was weer een gezellige en sportieve competitie waar we volgend jaar weer zeker aan mee doen. Misschien gaan we wel een ronde verder door !