Voorjaarscompetitie 2016 van de jeugd en de senioren afgelopen

De voorjaarscompetitie 2016 is afgelopen.

De jeugd eindigde op de 5e plaats. Mooi om te zien was hoe de teamleden Tom, Jelle en Bram met elkaar en de tegenstanders omgingen. Achter en om de tafel met respect en vriendschappelijk. Het was altijd fijn om met de jeugd op stap te gaan. Een voorbeeld van hoe het moet.

Bij de senioren is Reflex 1 als 3e geëindigd. Het was een spannend seizoen waar het alle kanten op is gegaan. Zo stond Reflex 1 een keer eerste en ook een keer een na laatste. Ook de resultaten van de teamleden waren zeer wisselend. Rob was de enige constante factor, hij verloor slechts  1 partij. Jurgen, Sander en Johan speelden zeer  wisselvallig. Goede wedstrijden werden met slechte wedstrijden afgelost.

Reflex 2 is gedegradeerd naar de 6e klasse. De 5e klasse bleek een stap te hoog. Alle wedstrijden werden verloren, al waren de uitslagen wel vertekend. Veel 5 setters en spannende partijen. Ook kreeg dit team, bestaande uit Bart, Jan, Karina, Christiaan en Giedo veel complimenten voor de strijd, Maar dit mocht niet baten. Volgend jaar komt Reflex 2 weer uit in de 6e klasse.

Bart gaat dit team verlaten. Hij gaat dichter bij huis tafeltennissen bij Hercules. Wij wensen Bart veel succes en plezier bij Hercules. Een opvolger heeft zich al aangediend. George Wieggers gaat dit team versterken. Een recreant die voor verassingen kan zorgen ! George, veel succes en plezier in de najaarscompetitie 2016 !