Erelid en oud voorzitter Richard Komdeur overleden

Bestuur en leden van T.T.V. Reflex zijn geschokt en verbijsterd door het bericht van het  plotselinge overlijden, op 72-jarige leeftijd,  na een relatief korte periode van ziekte, van onze

oud-voorzitter tevens erelid Richard Komdeur, binnen de club beter bekend als Mister Reflex !

Dankzij vooral Richard en Wiebe van der Zee (oud-trainer) bestaat T.T.V. Reflex nog steeds, zeker weten. Het was op aandringen van Wiebe dat Richard begin 1988, na het opstappen van het voltallige toenmalige bestuur (alleen de penningmeester handelde de nog lopende zaken af), het initiatief nam om een doorstart te maken.

Richard werd voorzitter en benaderde Piet Veldhuis om ook bestuurslid te worden. Hennie Huitink werd daarna aangetrokken als bestuurslid en in het najaar van hetzelfde jaar werd ikzelf, Jan Jolink, door Richard gevraagd om penningmeester te worden. Reflex leefde weer aan alle kanten en daarom kunnen we nog tafeltennissen in Varsseveld.

Voor een uitgebreide  in memorian klikt u hier.