Actieweken starten weer bij T.T.V. REFLEX

door | augustus 9, 2023

Op woensdagavond 23 augustus aanstaande start het seizoen 2023-2024 bij tafeltennisvereniging Reflex weer met de inmiddels befaamde actieweken: maar liefst 4 x gratis meetrainen zonder enige verplichting.

De ideale mogelijkheid om te bepalen of onze prachtige sport iets voor jou is!

We starten de training om 19.30 uur en eindigen uiterlijk om 21.30 uur.

Onze locatie is het achterste gedeelte van de Van Pallandtsporthal in Varsseveld aan de Van Pallandtstraat 4. Een batje kun je tijdens de proefperiode van ons lenen, sportschoenen zijn absoluut verplicht!

Voor de pauze is er de mogelijkheid om mee te doen aan aan de reguliere training met elke 10 minuten een andere tegenstander of iemand uit te dagen middels de laddercompetitie.

Na de pauze is de training vrij, er kan gedubbeld worden, je kunt iemand uitdagen voor een wedstrijdje in het enkelspel of gewoon met iemand trainen zonder wedstrijdelement.

Onze club doet ook mee aan de competitie van de afdeling Gelre, dit najaar in de 5e klasse. De thuiswedstrijden vinden ook plaats op de woensdagavond, de uitwedstrijden op wisselende avonden, al naar gelang de tegenstander waar je naar toe moet.

Als je denkt dat onze club wat voor jou zou kunnen zijn kom dan gewoon op 23 augustus naar de sporthal. Je kunt vragen naar Jan of Jurgen, zij zullen je wegwijs maken.

Graag tot ziens!